HTML

Mindenki hüje

Ezt a blogot azért hoztuk létre, mert szerintünk mindenki hülye, vagy csak úgy csinál. Azt is elképzelhetőnek tartjuk, hogy a Sors tesz minket próbára, mielőtt beköszönt a Kánaán. Addig is szorgosan dokumentáljuk a velünk megeső ökörségeket.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A világ legunalmasabb embere

2009.09.08. 00:22 Clementina

 Nagyon viccesnek találom, hogy abban a pillanatban, amikor beállítom iwiwen, hogy egyedülálló vagyok, megtalálnak a hüjék, és randira hívnak. Ebben az esetben szolidan hallgatni szoktam, és kivárok, hátha békén hagy az illető. Előfordul azonban, hogy körmönfont módon közelítenek, és ezt az udvarias természetem miatt nehezebben védem ki. Késztetést érzek az idióta kérdések megválaszolására, "Biztos nem tetszem neki, hanem tényleg érdekli ez a dolog!" felkiáltással. De ez az elmélet igazából mindig megdől.

 Így ismertem meg a világ legunalmasabb emberét is. Szeretnék néhány részletet közölni a 29 éves budapesti fiatalemberről. Először is, több mint két éve regisztrált felhasználó az iwiwen, és ez idő alatt 69 ismerősét lelte meg. Ezek közül én lennék az egyik, akivel fél évig egy csoportba járt egyetemre kilenc évvel ezelőtt, csak sajnos a népszerűsége miatt nem jutott ideje egyszer sem hozzám szólni. De mivel bejelölt, gondoltam, nem sértem meg, és visszaigazoltam. A magamról részben az áll nála, hogy szeret internetezni. Mikor nem dolgozik, internetezik. Hobbija az internet, és kedvenc időtöltése a netezés. Szerintem az, ahogy kitöltötte az adatlapját, önmagában elég egy gumiszobához, főleg, ha elárulom, hogy kedvenc zenéje többek között Donna Summer, az A.D. stúdió és Kim Wilde.

 A legutóbbi szakításom után ismét bejelöltem, hogy egyedülálló vagyok, és szinte még el sem vittem az egeret a Mentés gomb felől, de már lecsapott rám Gábor, és dobott egy üzenetet, aminek a tárgya: Tolkien. Ebben egy kérdés állt:

 "Tolkien melyik könyvét olvastad már?"

 Átfutottam az adatlapját, jól kiröhögtem magam, aztán elképzeltem, hogy milyen vad lehet az ágyban, megint röhögtem, utána elhessegettem a bizarr képet, és arra gondoltam, hogy lehet, hogy valóban kíváncsi erre a dologra, hiszen a kedvenc íróim között szerepel Tolkien. Felsoroltam hát őket, bár erős volt a gyanúm, hogy a Gyűrűk Urát olvasta, és errefelé akarja majd terelni a beszélgetést. Igazam is lett, mert másnap jött a válasz:

 "Láttad a Gyűrűk Ura trilógiát filmen? Szerinted van különbség a könyv és a film jelenetei között?"

 Gondoltam, ez egy komplett idióta, de azért válaszoltam, hogy nyilván, hiszen egy ilyen hosszú és részletes regényt nem lehet pár röpke órában visszaadni. Válasz:

 "Kiadtak egy hosszabb változatot is DVD-n. 4 órás egy rész.
Azokat is láttad?"

 Ekkor már tudtam, hogy baj lesz, ezért kitaláltam, hogy tőmondatokban fogok válaszolni, és megnézem, meddig bírja újabb izgalmas ötletekkel. Idézem a soron következő leveiből a számomra legröhejesebb részeket, a tárgyilagos és épeszű válaszaimat mellőzve:

 "Félelmetes jelenet a Gyűrű szövetségében, mikor áthaladnak a bányán. Könyvben sem rossz. A többi könyv Tolkientől is erről a fantasztikus világról szól?"

 29 éves!!!

 "Ki a kedvenc szereplőd a Gyűrűk Urában és miért?"

 Hát ezen sírtam a röhögéstől:

 "Nekem Gandalf, mert pirkadatkor napkelet felől érkezik a felmentő sereggel a Helm szurdokba az orkok ellen ígéretéhez híven, hogy megmentsék a királyt és maréknyi csapatát.
Én is szeretem a tündéket. Van olyan kötet, ami kifejezetten róluk szól?"

 Ezt vajon hány óra leforgása alatt sikerült kiötlenie? Majd:

 "Melyik könyv a legjobb szerinted azok közül, amiket olvastál Tolkientől?"

 Lehet ezt még húúúzni? Na gondoltam, most megfingatlak, pszichopata, és ezt válaszoltam neki:

 "Nekem a Gyűrűk Ura tetszett a leginkább. Gyönyörűen festi
le a tájakat és pörgős, cselekményes. Olvasása közben az
ember elvágyódik a mesés helyszínekre, a hófödte
hegycsúcsokra, a zubogó folyó partjára, a falombok közé
épített házikókba, a nemes tündék közé.
Nem válaszoltál a tündés kérdésemre, pedig nagyon érdekel,
te mit gondolsz róluk, hiszen írtad, hogy te is szereted
őket. Engem a noldák, a tudó-tündék lenyűgöznek. Sajnálom
Finwe fiát, Feanort, a Tűz Szellemét, aki olyan sugárzó
szilmarilokat készített, mint Telperion és Laurelin, hiszen
a gonosz Morgoth ármánykodása miatt népével önkéntes
száműzetésbe kellett vonulnia Cuiviénenből, és elkeseredett
háborúja az Angaband fölötti Thangordrim ellen kudarcba
fulladt. Feanor nemzetsége is mind csupa vitéz tündékből
állt, a kedvenceim Fingolfin, Fingon, Turgon, Finarfin,
Finrod, Angrod és Aegnor. Csodálatos lehetett, amikor a
ragyogó napsütésben átlovagolt Fingon, a noldák nagykirálya
uraival a Nen Lalaith hídján, Dór-lóminon átutazván, és
mithril köpenyükön ezüstösen csillogott a napsugár. Abban a
világban nyoma sem volt a gyávaságnak, sokszor álmodozom,
milyen fantasztikus lenne tündének lenni...
Szerinted az orkok milyen jelleműek?"

 Mentségemre legyen szólva, a Húrin gyermekeinek a bevezetéséből mazsolázgattam össze a fenti sorokat, fél óra alatt, továbbá igyekeztem felvenni a stílusát. Nem hittem el a válaszát:

 "Amikor a tündékről először olvastam a Gyűrűk Urában, nagyon pozitív képet kaptam. Hamar megszerettem jellemüket, szellemiségüket. Képesek voltak ők is felvonulni a Helm szurdokba az orkok ellen a király segítségére.
Szerintem az orkok a negatív jellemet hordozzák. Démoni lényeknek is hívják őket.
Rabolnak, fosztogatnak, gonoszságból, hatalomvágyból ölnek. Szarumán hatalmas sereget küldött, Théoden király elpusztítására.
Nekem is tetszenek a leíró részek az első kötetben. Mikor Frodóék elindulnak szülőhelyükről a gyűrű megsemmisítésére, akkor ír a könyv nagyon szép tájakról. Az első kötet túlnyomó része szinte csak erről szól."

 Pozitív képet kapott! :D Hatalmas! Kicsit féltem, hogy gyengeelméjűnek fog tartani, de rájöttem, hogy ez egy véglény, és fokoztam a hangulatát a következő sorokkal:

 "Igen, nagyon bátor tett volt a tündéktől! És nagyszerűen
harcoltak a szurdokban!
Viszont az orkok szerintem nem vágynak hatalomra.
Agresszívek és irányíthatóak. Inkább szolganép, mint
irányító. Gondolj bele, köztük nincs király sem! Ijesztő a
külsejük, annyi szent!"

 Remélem, ha egyszer lesz fiam, öt éves korában már értelmesebben tudok vele társalogni. Mindenesetre a lelkére fogom kötni, hogy a Gyűrűk Urával ne csajozzon, mert übergáz. Gábor válasza a következők szerint fest:

 "Valóban. Szarumán tette szolgáivá azt a nagy sereget. Királyról nem tudok az orkok közül. Visszataszító lények az biztos.
Nagyon tetszett mikor Frodót megmentik a tündék a fekete lovasoktól. Csak úgy száguld az a fehér ló vele Völgyzugolyig.
Neked megvan Tolkientől a Szilmarilok?"

 Ez az, gondoltam, most fogja megkérdezni, hogy kölcsön adom-e neki. De nem ez történt.

 "Mi a helyzet a Babóval? Ha tudnám, hogy filmen is látható lesz majd, gyorsan elolvasnám előtte. Egyébként te melyiket ajánlanád?"

 Írtam, hogy A babót.

 "Megvan neked a Babó?"

 Majd külön levélben, az igenlő válaszom után:

 "Kölcsönadod nekem?"

 Felvilágosítottam, hogy könyvet nem adok kölcsön, mert nem talál visszakerülni, mire felhúzta magát, mint a kakukkosóra és az arcomba vágta, hogy:

 "Milyen sok ember lopja a könyveket! Én azt tartom csodának, ha el is olvassák és nem adják el a legközelebbi fekete piacon."

 Majd miután lecsillapodott:

 "Nem gond, majd megszerzem könyvtárból."

 Ezzel búcsúztam:

 "Szerezd."

 Be kell vallanom, hogy kurvára nem érdekel a Gyűrűk Ura, nagyon szeretem, de nem óhajtok róla elmebetegekkel eszmecserét folytatni. És a történet szépsége, hogy minden levélnek más témája volt, akadt például "Tolkien", "Gyűrűk Ura", "Babó", "tündék <-> orkok", majd "orkok, tündék" a végén pedig a sértődött "Könyvtár". Elképesztő fantáziája lehet ennek a srácnak, mindig meg tud újulni! Ha valaki hajlandó velem fogadást kötni a jövőjét illetően, akkor az én tippem az lenne, hogy tíz éven belül megőrül, és a Helm-szurdokba fogja képzelni magát. Keresztül-kasul fog száguldozni Budapesten egy műanyag karddal, és közben azt üvölti: "Theodeeen!". Amúgy komolyan szöget ütött a fejembe, hogy lehet, hogy ez a Gábor gyerek elhiszi, hogy a Gyűrűk Ura cselekménye megtörtént. Szólni kéne neki, hogy nem, amíg nem késő.

 Hú, bakker, ha ilyen a felhozatal egyedülálló pasik terén, akkor egyedül fogok meghalni a TV-m előtt végelgyengülésben. Vagy rámtöri az ajtót egy ork és lekaszabol. Lehet, hogy megfenem a kenyérvágó késemet, biztos, ami biztos.

 Szerintem az iwiwen ismerkedő fiatalemberek tökhüjék.

1 komment

Címkék: gyűrűk ura orkok tündék tolkien

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkihuje.blog.hu/api/trackback/id/tr871367348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KaccKacc 2009.09.08. 10:35:36

Hát ez nagyoooooon kemény!!!
Kár h. nem hívtad meg magadhoz. A világ végezetéig tartó szerelem lett volna belőle, ha meglátta volna a kis bábujaidat :D:D:D

Jó a blog csak így tovább remélem én leszek az első kommentező ;)
süti beállítások módosítása